Skor
Accessoarer
Designers
Beauty
Presentkort

Hela damsortimentet från Hunkemöller

Filter (1)
    Sortera
  • Storlek
  • Varumärke
  • Pris
  • Färg
  • Passform
  • BH-modell
  • Mönster
  • Kollektion
  • Material
  • Midja
  • Nya varor
  • Kampanjer
  • Leverans
734 artiklar
Sida 1 av 9

Hunkemöller är ett företag som grundades i Holland 1886. Idén bakom märket kom från Wilhelm Hunkemöller och hans fru Josephina Lexis, och det som började som en liten butik har under årens lopp vuxit sig till det största varumärket för underkläder i Benelux. Hunkemöller har som mål att erbjuda sofistikerade, sexiga och framför allt feminina produkter som ska inspirera dig. I sortimentet ingår artiklar såsom underkläder, nattkläder, badkläder, strumpor och tillbehör - alla dessa designade på ett innovativt och fashionabelt sätt, och dessutom tillgängliga för alla. Tack vare dess internationella verksamhet och Hunkemöllers multikanalstrategi för försäljning online, valdes företaget som bästa återförsäljare av underkläder för år 2014.

Hunkemöller - Skönheten inuti

Hunkemöller tar sitt sociala ansvar på högsta allvar, och därför satsas det alltid på att utveckla de bästa möjliga produkterna och att erbjuda dessa tillsammans med utmärkt service och till bästa möjliga pris. Hunkemöller ställer också höga krav på leverantörerna, som bör behandla sina anställda enligt samma höga värderingar som företagets ledare står för. Alla Hunkemöllers medarbetare och relationer måste följa de normer och värderingar som gäller inom företaget, samt de förordningar och lagar som gäller inom de länder där de har sin verksamhet. Allt handlar om att du ska se och känna dig fin i alla dina kläder - även underkläderna. Att hänga med i modet, nu när det handlar om att visa lite av det man bär inunder, är att förse sig med plagg som man känner man kan ta det lugnt i, även under de stressigaste dagarna, är Hunkemöllers filosofi och därför kan du här hitta matchande set av sköna plagg som passar lika bra under arbetskläderna som när du är för dig själv. .