Ångra en beställning

Råkade du beställa fel eller har du ångrat dig? Du kan avbryta enstaka varor eller hela beställningen så länge vi inte skickat den än. Det går inte att lägga in nya varor i din beställning när den väl är gjord. Du kan istället göra ytterligare en beställning.

1. Börja med att klicka på ”Mina beställningar” under din profil.
2. Klicka sedan på den beställning du vill ändra eller ångra.
3. Klicka på ”Annullera beställning“. Följ sedan anvisningarna på skärmen, och välj den eller de varor du vill annullera.

Återbetalning?
Har du valt att betala med faktura så justeras fakturan automatiskt. Vid kortbetalning så hävs reservationen, och pengarna finns tillgängliga på ditt kort inom några dagar. En PayPal-beställning återbetalas inom bara några timmar. Har du avbrutit en beställning mot förskottsbetalning? Kontakta i så fall vår kundtjänst.

Tänk på följande:
Menyvalet ”Annullera beställning“ är bara aktiv under en begränsad tid. Därefter kan du inte längre ändra eller ångra din beställning.
Du kan inte ångra en annullering. Däremot kan du göra en ny beställning när som helst.
Beställningar där du har använt en rabattkod kan bara avbrytas i sin helhet.
Om du vill ångra en eller flera partnervaror måste hela beställningen avbrytas. Enstaka partnervaror kan inte ångras.
 


Vad sägs om 10% rabatt på nästa beställning? *

Anmäl dig till Zalandos nyhetsbrev och få 10% rabatt på din nästa beställning, plus stilinspiration och exklusiva erbjudanden direkt i inkorgen.

I vår integritetspolicy kan du läsa mer om dataskydd på Zalando.